Saturday, March 30, 2013

Tahniah Irma Hasmie & Ayu Raudhah



Assalamualaikum,

Tahniah buat pasangan irma hasmie dan redza, juga buat pasangan ayu raudhah dan zaquan adha
atas 
kedatangan orang baru dalam hidup mereka.
Alhamdulilah lepas 9bulan mengandungkan, akhirnya keluar jugak kekeke.
Tahniah lagi sekali sebab dua-dua baby boy tau, hero lagi tuh.
tahun ni memang ramai orang beranak anak laki kot. ada ong la. 
redza junior dan zaquan junior.


Irma Hasmie telah selamat melahirkan baby by pukol 8.15 pagi.

sweetnya dua-dua kembar nih sambut baby..

baby kepada ayu raudhah yang selamat dilahirkan pukol 2.17petang. 


Alhamdulilah atas kelahiran dan bertambahnya umat Nabi Muhammad saw.
Bila tengok dan dengar tentang mereka-mereka yang selamat bersalin nih,
aida pon cakap dengan encik am
"abang, irma hasmi dengan ayu raudhah dan beranak dah hari ini, sapa kawen dulu yer, 
kite ke diorang?"
encik am jawab "diorang dulula" kekeke.
hehe, aida pon senyum jer..

Takapelah, aida boleh dengar dan terima lagi dengan redha.
itu rezeki mereka, rezeki aida tak siapa yang tahu kan.
hanya Allah yang maha Mengetahui. 
Apa yang terbaik, masa yang terbaik semua ada berserah dan tawakal saja pada Allah.
Moga dipermudahkan kalau susah,
disembuhkan andai sakit,
dicepatkan andai lambat.
InsyaAllah, amin.

Kawan-kawan, jangan lupa doakan aida pon cepat-cepat pregnant yer,
mekasih.

okbai, 

xoxo







No comments:

Post a Comment