Monday, March 18, 2013

Selamat Hari Lahir Aida the Pinky


Assalam,

kelmarin besday aida, hah, cepat wish, cepat wish, kalau tak nak majok.
ahah, acah jer.
kira kelmarin, 16 mac, genaplah umur aida 26 tahun.
wow, whats a number? dah 26 tahun kau hidup ya.
dah semakin berkurangnya umur aida kan.

papepon, orang yang pertama wish dah tentulah encik am.
yang paling kelakarnya, encik am kol8.30malam 15 mac lagi die dah wish.
masa tuh on the way nak pergi pasar malam.
encik am wish, aida cakap tak mau tak aci sebab belum 16 mac.
hehe, rupanya encik am takut die tertido awal malam tuh.
die takut die tak sempat wish nanti bini die merajuk giler. hahaha.
sampai macam tuh sekali kan.
oleh sebab aida cakap yangh wish tu tak kira, tak mau.
encik am pon bersengkang mata berjaga semata-mata nak tunggu pukul 12. ngee.
sweetnye encik am. sanggup tido jaga tido jaga nak tunggu pukol12.
itu yang buat aida sayang sangat kat encik am.
em ape? hadiah? eheheh, mane boleh bagitahu, rahsia. hehe.

okelah, nanti aida sambung lagi bab besde nih..cau sin chi..

xoxo.



No comments:

Post a Comment