Thursday, March 7, 2013

Perlu ke?


Salam,

haha, harini pagi sempat lagi keluar opis jap pergi klinik Qistina, Seri Kembangan
sebab nak amik ubat gatai. first time kot pegi klinik jauh skit nih.
hoh, memang dah tak tahan dah 
dah dekat 2 minggu kot menanggung kegatalan badan yang amat sangat nih.
bukan je perut tempat punca kegatalan, tapi dah merebak ke tangan, telinga, muka dan kelopak mata.
kesian kan, kulit ku yang cantik, gebu lagi mulus nih *muntah darah dah jadi berbintik-bintik merah, 
bercalar balar..waaa..
itulah padahnya kalau asik dok menggaruk jerk.
encik am punyalah dah marah seratus kali tapi tangan ni tetap degil nak menggaruk seribu kali.
so, jangan nak mengadu kalau dah tinggal parut ye. 
so total kena untuk ubat gatal, alahan dan krim sapu adalah rm55. 

it okey, dan nak ceritanya dari pagi tadi dah rasa serabut perut,
walaupon sebenarnya dalam hati ada taman, weehu,
encik am balik harini, waa dah empat hari tau, sapa yang tak rindu kat somi sendiri kan.
tidur sorang-sorang, makan sorang-sorang, tengok tv pon sorang-sorang.
nasib baiklah minggu ni aida ot sampai malam,
takdelah bosan sangat okeh.

dan minggu-minggu nih sangatlah memenatkan nak siapkan keje,
mana lagi nak kejar data, kejar dateline, dengan problem yang datang lagi,
neway, dapat jugak buat dengan sukses sekali. hehe.
nak dijadikan cerita, pasal bende kecik-kecik pon nak kena takut ke?

perlu ke takut kepada seseorang yang lain? 
kenapa perlu takut akan dia? 
kenapa semua orang takut akan dia?
perlu ke? 
*meluah perasaan*

xoxo.

2 comments:

  1. jangan lupa sapu krim gatal tu and jangan garu garu dah. Oh, and get well soon! Heheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..mmg mujarab ubat dokter tuh..baru sapu dan makan sehari dah tak gatal-gatal dah..hehe..
      tq..

      Delete