Sunday, February 17, 2013

Riadah


Salam,

dah dekat 9bulan kot kawen, badan pon makin hari makin membesar dengan sehat.
alhamdulilah, ini bermakna cukup makan dan pakai suamiku encik am bagi sampai jadi begini.
encik am pon sama naik jugak. haha. kesian tengok.

tapi encik am takpe jugak sebab setiap malam rabu die akan pergi berfutsal.
sekurang-kurangnya ada juga bersukan.
ni ha, aida langsung takdak. harapkan nak pergi erobik dekat opis setiap hari rabu pon
malas-malas jer. banyak alasan. baju tak bawak. kasut tinggal la. hape lah.

tapi dah disebabkan badan macam dipam-pamkan, jadi aida pon bertekad mesti jugak excercise
paling tak pon seminggu sekali atau dua. kan kan.
barulah badan sehat dan cergas. sebabtulah dah tinggalkan baju dekat opis, kasut dalam kerete.
in case ade erobik atau nak pegi gim dah takde alasan lagi kan.

so, aida dengan encik am kalau hari minggu mesti pergi joging ataupon berbasikal.
dari duduk rumah tengok encik am main game tengok bola. baring-baring jer. lebih baek bersukan kan.
banyak jugak faedahnyer. sambil tu bolehla cuci-cuci mata kan. hehe. selalu kitorang pergi Taman Botani je.
senang. so, korang-korang pon janganlah malas-malas nak bersenam yer. ambik masa 10 atau 20 minit dua ke tiga kali seminggu buat exercise.

aida ada beli tali skipping tu tapi gunanya tak pernah. hahaha. zemangatla sangat.

hak bermain hak kami


xoxo.


No comments:

Post a Comment