Saturday, February 16, 2013

Interframe seketol Memori Cinta Terindah


Assalamualaikum,
hai kengkawan, whatsup? buatapa tuh? sehat?
ahaha, dah kenapa dengan kau ni aida? demam ker? uh watever.
okey-okey, perbuatan diatas adalah semata-mata nak menutup malu kepada 
entry yang akan dimenunjukkan atau ditayangkan dekat uolls.
okey, plisshh jangan gelak jahat yer. 

ni kalau bukan sebab Madihah Md Ali ni memang aida laki bini takkan tahu la
yang gambar kami berdua keluar dekat Majalah Persona Pengantin Edisi Mac.
Diha ini memang kepochi sikit orangnyer hehe jangan marah. 
by the way thanks sebab bagitau yer nanti i belanja makan angin yer. hik.


actually, dah lama dah aida hantar sikitlah pasai personal sebab kawan aida la yang promot.
si Afai lah, sapa lagi. dan aida pulak memang jenis yang tergedik-gedik mencari publisiti mencari glamour,
glamourlah sangat tuh terus hantar gambar gambar dan sepatah dua kata.
tu pon depa dok kata jiwang habis dah. aaaaaaaaa tidakkkkkkk.
itu bukan aku yer. biasalah aku bagi dua baris je ayat yang ntah hape hape,
mestilah diorang tokok tambah bagi jadi lagi manis dan sedap iye kan.
apepon thank beribu lemon yer. pasai gambaq kami cantek. terbaekla.
meh nak tunjuk sikit kat hampa no.




mintak tangan encik am pegangkan jap nak amik gambar.

nah seketoi je kat muka surat 285.

okey, artikel diblurkan untuk menutupi kejiwangan yang terserlah itu.
kalau nak tahu sila pergi beli Majalah Persona Pengantin Edisi Mac Bil 141.

xoxo



No comments:

Post a Comment