Thursday, December 22, 2011

Duit baru buat mas kawen ye

Salam,

pagi khamis camni cam malas2 jer nak buat keje. mood dok teringat kat kampung pasai dis afternoon
nak balik kampung. dadaa putrajaya, ipoh here i come. tunggguuu. dah macam kl menjerit pulak. ahak.
maklumla banyak lagi preparation nak buat kat kampung tuh. hadoi. nak pegi kutip kueh2 yang dipesan. alahai penat la arini. tengahari japgi nak berkejar kesana kemari. hoh. sambil mengeluh. tak baek mengeluh tau. cube kuat sikit aida. op. OKE.


Korang tahu tak, dalam bulan julai tahun depan kemungkinan negara kita Melesia ini akan kuar duit baru. Hoyehh. Nak tengok? tengok bawah ni. sikit punye cantek. nampak lebih elegen. macam negara maju. haa.

taraa ni la rupe duit baru tuh.

Haha..motip aku suke duit ni sebab aku nak cik abang kasik mas kawen dengan hantaran gune duit baru ye. duit lama reject. tetttt. demand. teruk betol. hehe. dan yang paling best sebab duit RM20 sudah kembali setelah 16 tahun distopkan. Jadi senangla urusan jual beli kite ade duit kecik sikit. kan. kan. yeye. tak sabar nak tunggu duit baru. mesti bau bank punye. puuiitt. memangla. hampeh.
angan2 nanti dapatla macam ni kan. tet.






4 comments:

  1. ok terpaksa kumpul duit balik sebab semua gadis nak duit baru untuk hantaran kan. hehe

    ReplyDelete
  2. haha..mestilah..tahun baru..duit pon baru..

    ReplyDelete
  3. yeay..RM 20 kembali lagi

    hope, susah utk orang jahat menciplaknya

    ReplyDelete