728 x 90

Thursday, December 15, 2011

Diet..nak kurus..

Salam..
pagi2 khamis ni masih mereng2 kepala lagi saket kaki kesan cramp kemarin mase tengah sedap2 membongkang atas katil. haha. selalu macam tu. saket tau. tahan je. mungkin sebab aku xtahan sejuk kot. padahal kipas helikopter tu bukak takat 2 je. camner tuh? taboleh pasang ekon la. silap2 bangun pagi dh jadik ais ketol buh dalam teh ais tuu.

hehe.entry kali ni malu2 miyu sket sebab totally sume dah tau aku gemok. aaarrrggghhh. tensionnye gemok. baru la aku tahu perasan orang gemok selama ini. sambil meraung2 aku bertekad dan berazam nak berdiet. mean bukan xmakan langsung, makan jugak tapi kurang dari dulu. sebab apa. sebab dulu nafsu makan memang membuak2 macam gunung berapi yang nak memuntahkan lavanya macam tula aku. sampai cik abang pon naik heran dengan perubahan yang mendadak sebegitu rupa. Cik abang bilang "membela ke?".

aduhai, mane ada, sume tuh syirik kurafat dong. mintak simpang la. susah nak mati oooiii. actually selepas beberapa kali ditegur oleh mereka2 yang prihatin baru aku menyedari memang aku dah gemuk. hu. selama ni masih perasan diri ini kurus padahal berlonggok baju dalam almari dah xmuat. tu pon xsedar2 lagi. even baju kurung pon kain ketat trang tang tang pon buat no he lagi. hah amik kau. tula sape suh xjaga makan. main belasah je.

and nak dijadikan citerla kan, aritu pegi test2 and survey baju. nak carik baju kaler pink sayang xbanyak pilihan. nak jugak pink atau purple. last ade juga 1 baju lama. kakak kedai tuh dah siap bilang kuat2 lagi, kamu b****h besa. hulamak kecik hati aku nih. tapi apepon memang kenyataan. terima jela, bukan terima jela, terima dan cube ubah la. apela ente ni masih xfaham2 ana bilang.

From dat time,  i promised to myself akan diet semana yang boleh. diet seimbangla. nak kurangkan makan. Cik abang cakap "no more big apple, no more mcdot, no more kepsi, and no more no more". Huu..sambil mencebikkan mulut said "yelah".


No comments:

Post a Comment