Thursday, January 5, 2012

Kekonpiusan disebalik PiMJ


Salam..
you know guys aida dah konpius sekarang nih. pasai apa. you know what?
coz aida tak tahu nak membahasakan diri dalam belog PiMJ ( Pink is Merah Jambu) ni. hadoi.
tade masalah cari masalah betolla. penin penin sambil menggelengkan kepala.
kalau uols perasanla kejap2 aida bahasakan diri aida, kadang-kadang aku, kejap2 saya, sumtimes me.
macam tak tetap pendirian langsung la. apeda.

aida rase kalu pakai aku macam kasar pon ada. tapi bile bace belog orang lain pakai aku macam biasa ja. hiiisshh. pakai saya macam skema la pulak kan. kan. abistu pakai aida jela. adoi.
aida pon aida la. janji ade panggilan kan.

haha. itu pon nak konpius ke? walaweh buat lawak je enko ni. tutttt.


No comments:

Post a Comment