Friday, January 6, 2012

Im lucky

Salam,
Korang nak tahu tak arini aida so hepi sangat. Tapi rasa macam biasa. Ramai yang tegur nampak cantik macam burung merak la, berseri-seri orang nak kawenla, manisla,ayula macam-macam diorang nih. Saje nak menyakatla tuh..aida sedar diri..ayat tak boleh blah..

Arini dekat opis ade jamuan pembubaran ahli kelab ganti dengan ahli baru. Jadi ade makan2 dan lucky draw sikit. Tahu x grand prizes die ape?? Jeng jeng jeng -> blackberry, netbook, microwave, rice cooker dan termos. Sume barang mahal punye..

Punyela berangan dengan akak hosmet..nak bb dgn netbok sng nak berbelog nih..last2 dapat yang besa ja.

Hey, aida pon bertuah jugak tau..dapat slow cooker..ui kat umah dah ade rice cooker..last2 dapat tukar dengan bos dapatla hair dryer..aida suke sangat2..phewwwiitt.

Inila rupe pinky hair dryer tuh

No comments:

Post a Comment