Tuesday, April 24, 2012

WoW..31days to go


Assalam..
dah bape ari tak tulis belog..minggu  lepas sibuk  berkhusus dekat pd. pastu balik kampung.
kalu dah balik kampung tuh memang tade mase la nak berbelog nih. masa yang palin best tulis belog ialah mase dekat opisla..tenang aje..dasar suke curik tulang..haha..

semalam pulak terlebih rajin pergi amik el tak datang opis sebab muke comot. nak tahu nape muka aida comot. nanti aida cerita ye. he. so, arinila baru dapat tulis.

sampai je opis tengok daisypath..teng..teng..1 months anda 2 days more until wedding day. gurllp..
berpintal-pintal urat-urat usus-usus perut nih. sabar jela. kuat-kuat ye aida. takot kot. betoi ke lagi sebulan. macam xpecaya je. takutla..
ekceli nak dekat sebulan ni dah pelik-pelik perangai aida. buat keje semua tak kena. lepastu asyik lupe je nak buat apa. asyik tertinggal barang. hati tak tenang.
kalu dulu sentiasa tahu nak buatapa..sekarang macam blurr plak. ape korang-korang yang dah kawen pon mengalami keadaan yang sama seperti aida? haha..sengal je kan..wateve..

tapi dalam rase-rase yang macam-macam tuh, terselit juga rasa yang hepi-hepi nih..
yeay..aida nak kawen..aida nak kawen..haha..
hampir 7tahun berkawan..and about a months we will become officially halal for each other..amin..


“Ya Allah… Cukuplah Engkau saja yang menjadi pemeliharaku di dunia dan akhirat kelak. Dengarkanlah rintihan hamba-Mu yang dhaif ini. Jangan Engkau biarkan aku sendirian di dunia ini maupun di akhirat kelak. Sebab itu menjuruskan aku ke arah kemaksiatan dan kemungkaran. Maka, kuruniakanlah aku seorang pasangan yang beriman, supaya aku dan dia dapat membina kesejahteraan hidup ke jalan yang Engkau redhai. Dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh, Amin… Amin… Ya Rabbal Alamin.”





No comments:

Post a Comment