728 x 90

Tuesday, July 17, 2012

Floria Putrajaya 2012

Apesal ye aku selalu je update entry cerita yang dah basi. blogger lain semua update on the spot tapi aku orang dah sampai ke bulan aku baru nak naik roket. ngee. tapi ada aku kesah. 

minggu lepas aku ada pergi floria yang macam biasa annual event kat putrajaya nih. nama je penduduk tetap tapi apa aktiviti yang buat kat sini pon kadang-kadang aku tak tahu. tapi yang peliknya orang luar dari putrajaya ni tahu aje. nampak sangatlah aku yang kerja putrajaya nih bagai katak di bawah tempurung. nama saja kerja gomen tapi langsung tak amik tahu isu semasa. haha. eh tapi pasal kes lelaki mengamuk tuh aku dengan partner sebelah aku nih aka kak yus siasat habis-habisan tau. aha jangan memain. 

actually floria ni from 30 jun - 8 july, dekat 2 minggu jugaklah tapi sehari je aku pergi, tu pon malam pasal nak tengok bunga api atas kepala real punya. dari lepas maghrib sampailah pukol 10 tunggu punya tunggu bunga api tak muncul-muncul jugak last-last dah merajok nak balik dah baru korang main yer. hampeh tul. dah tu terpaksa lah tengok dari jauh sikit. jadilah. 

okey, tak tau nak cerita apa, just enjoy the gambar yang aku nak upload nih. 

macam gambar dalam frame pulak

bougainvilla betoi ke aku spell nih, tema tahun nih

jom pegi kutip daun teh

wangi lilin-lilin nih

tanteknye

i jalan dulu, u follow me

i like roses

mengada nak jugak pakai terompah, ape motip diorang letak terompah tu?

kalau nak buat macam ni kat rumah boleh dak?

ecece..kenapa dalam chermin nampak kurus?

ekspres boat dari negeri sembilan

orked lah

sepupu orked

bunga api yang merajok punya pasal

see berapa kos untuk bunga api ni ye??





No comments:

Post a Comment