728 x 90

Sunday, April 6, 2014

Layan Captain America


Assalamualaikum,

yeah, selasa lepas, i pergi dating dengan encik am kat Alamanda. tahu buat ape? oh, tengok wayangla. dah lame sangat kott tak tengok wayang nih. disebabkan kesian pada encik am yang dah lame tak tengok waynag, so bini die yang baik hati nih hadiahkan 2 tiket wayang untuk encik am dan isterinya, hakss iaitu aku. ye ar kempunan kang nak tengok Captain America, tak pasal-pasal die pergi amerika tinggal aku sensorang kat mesia nih kan. so macam biase cara orang yang malas beratur panjang, yang kalau pergi beratur selalu kecewa sebab dah sold out, sebab time yang nak tuh dah penuh, yang kadang-kadang dah sampai kaunter blurr sesangat nak tengok apa, siap tanya budak kaunter citer ape yang best, ahahaha, so kite hanya beli dekat gsc.com saje.


mari kite selfie dulu sebelom masuk

Sinopsis Film Captain America: The Winter Soldier :


Captain America: The Winter Soldier berkisah tentang kehidupan baru Steve Rogers/Captain America (Chris Evans) setelah insiden di 'The Avengers'. Ia hidup dalam kesendirian dan berusaha menyesuaikan diri dengan dunia modern.
Namun, ketika S.H.I.E.L.D. berada dalam bahaya, Captain America dituntut untuk kembali beraksi. Bekerja sama dengan Natasha Romanoff /Black Widow (Scarlett Johansson), ia terlibat dalam sebuah konspirasi yang membahayakan nyawanya. Terlebih setelah munculnya sosok pembunuh profesional, The Winter Soldier, yang mempunyai hubungan dengan masa lalunya.
Ketika kejahatan mulai terungkap, Captain America dan Black Widow meminta bantuan dari sekutu barunya, Falcon. Namun, mereka harus melawan musuh yang tak terduga dan tangguh bernama The Winter Soldier.


my captain amryka
encik am peminat no.1 marvel ni..
okey lepas nih sila dapatkan d

layan jerrr..zassss


xoxo.



No comments:

Post a Comment