Tuesday, August 27, 2013

Jimmy dah kawen..yeay!


Assalamualaikum,

minggu lepas aida dan encik am balik ipoh sebab kawan encik am, si jimmy asmara nih kawen.
kawen dengan orang ipoh. alamat lepas ni selalu lah balik ipoh. dan selalulah encik am akan ajak konvoi nih. huh. walaupon majlis belah laki di kl, tapi kat ipoh pon mesti pergi. begitulah kalau dah kawan dari kecik, memang sayang lah kan. encik am ade 3 orang kawan yang rapat sangat. jimmy, bangah dan shark. kawan dari kecik-kecik lagi. dan sape je yang kawen, mereka 4 orang nih mesti ada dekat dua-dua majlis. jadi mem-men semua kenalah ikut memberi sokongan padu pada persahabatan mereka ini, walaupon ada masanya termerajuk jugak dengan persahabatan mereka ini. heh. itu normal la kan. meh layan gambar seketoi dua.


encik am, jimmy, farah dan aida
pengantin bersilau-silau kikiki***

okey, baru nampak lubang hidung pengantin..
cakap dengan encik am"muka jimmy macam gambar dalam duit singgit kan" 


gambar 4 sekawan dan 4 mem-mem
hehe

Mencari produk-produk untuk kecantikan?
Dapatkan aurawhite, ferwhite, maixara, shape plus, fellina, 
dan banyak lagi dengan harga yang murah.
boleh pm di sini 
sms/wasap:0175493685

xoxo




8 comments:

  1. Cik Puan Aida...adakah anda berbadan 2..??
    hu hu hu
    aritu time kenduri Mira nape ak x perasan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan berbadan 2..tapi berbadan 3..
      haha..belum lgla..badan bagai dipam2 kan..
      waaaa..pray for me..

      Delete
    2. InsyaAllah...ade rezeki kamu nanti..doa byk2 ea :)
      badan kne pam2 tuh tanda bahagia le..hihihi :)

      Delete
    3. amin..doakan aku ye..
      alhmdlah..sgt bahagia..

      Delete