Thursday, November 8, 2012

Orang tua memang macam tu kan


hehe..
belum apa-apa dah gelak. jahat kan.
bukan apa tiba-tiba teringat dekat mak dengan arwah tok.

mana taknya, nama encik am saya dari khairil amry jadi?

kalau mak, mana nazri tuh? dah makan ke sobri?
kalau arwah tok pulak, ramli tak datang ke?
aduyai...
dari nama sedap-sedap abah kasik, khairil amry jadi nama kampung pulak.
ahak sukahati je kampung, marah pulak orang yang nama-nama diatas. maap.
okelah, nama tak moden. ngee.

orang tua-tua memang macam tu kan? susah nak sebut nama-nama moden ni.
kalu ramlee ke sudin ke ajis ke mesti senang diorang nak ingat kan.

pernah mak termalu mase majlis merisik aida dulu.
mak cakap "dah lame dah siti(mak panggil i siti okeh) dengan nazri tu berkawan".
abah menyampuk "nama anak saya amry, bukan nazri".
hehehehe..
abis semua gelak.

ape-ape jelah. yang penting nazri ke sobri ke ramli ke tetap orang yang sama yer. im not playgirl okeh!




1 comment:

  1. ha ha ha...cOmeii aje :p
    aida...ak bru follow belog ko nih hehe
    suuuwwwweettt pinky-pinky :p

    ReplyDelete