Friday, March 30, 2012

Wedding Planner tip top no1


Salam..
lame aida tak hupdate belog ni kan..
tapi skrg ni dah tak bape ade mase nk nulis..
asenya rmai yang dah tahu sape kan WP aida
teng...teng...
Tepak Sireh Bridal
tapi yang aida nak bagi tahu
aida ade lagi 1 WP..
haha..kaye tak sekali 2 WP..
kalu mak jemah tahu ni kompem jelaous..
kelas kau aida..
nak tahu sape???




Dengan ini secara rasminya, aida mengisythirakan WP aida yang paling hot and tip top..
jatuh kepada............

Majalah Pengantin


haha..okeh..anda sume puas hati sekarang! kikikiki..




p/s: tu je koleksi yang aida mampu..haha..




2 comments:

  1. hehe dulu masa jijah kawen pon banyak rujuk majalah pengantin ni..secara tak langsung byk idea dapat :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..betol2..kdg2 ade bende yg kite tlepas pandang..sib bek ade majalah ni..

      Delete