Thursday, July 7, 2011

Jus Monavie - Jus Ajaib Abad Ini

Salam..


pernah tak korang makan 19 jenis buah dalam. tak kan. at least dalam sehari mungkin sebijik atau 2 bijik buah saje kan. kadang2 xde buah lgsg. keke. sebab aku pon kadang2 jek makan buah. hari ini aku nak promot jus monavie kat korang. jus ini baik untuk kesihatan. dah banyak orang cuba dan amalkan jus ini, so far semuanya kate OK. jus ni bukanlah ubat tapi makanan untuk kesihatan. banyak khasiat dan manfaat jus ini. aku pon dh cube sebotol kaler merah. so far so good. he. bukan nak kate tapi skrg badan rse lebih sihat. selalu sakit pinggang dengan letih tapi skrg dah tak rasa sangat dah. rasa lebih bertenaga pon ade.


HARGA:
BOTOL MERAH : RM 145
BOTOL PURPLE : RM 135
Pelanggan yang terawal boleh mendapat diskaun sehingga 5%.


Khasiat acai dan buah-buahan yang terdapat dalam jus Monavie dapat membantu mengatasi pelbagai jenis masalah-masalah penyakit seperti berikut:-
-    KANSER/PERTUMBUHAN TUMOR
-    KENCING MANIS
-    DARAH TINGGI
-    JANTUNG/SALURAN DARAH
-    GOUT
-    ARTHRITIS
-    SAKIT SENDI
-    SENGAL BADAN
-    MIGRAINE/SAKIT KEPALA
-    STROK/PENYAKIT PARKINSON
-    MASALAH SARAF
-    PENYAKIT ALZHEIMER (NYANYUK)
-    GASTRIK/ULSER
-    SEMBELIT
-    CIRIT-BIRIT
-    MENURUNKAN KOLESTEROL
-    ASMA
-    LELAH/PENAT
-    STRESS/KEMURUNGAN
-    MENCANTIK & MELICINKAN KULIT
-    MENGAWAL HIV
-    MASALAH SENGGUGUT/PMS
-    MENOPAUSE
-    KULIT BERMASALAH
-    ALAHAN
-    BUAH PINGGANG
-    JANGKITAN PUNDI-PUNDI KENCING
-    PENYAKIT GUNSI
-    DEMAM
-    MASALAH TIDUR
-    KELESUAN
-    JANGKITAN VIRUS/BAKTERIA/PARASIT
-    LAIN-LAIN PENYAKIT




Cara Pengambilan: 60ml – 2 x sehari,
Komponen Pemakanan di dalam Jus MonaVie:-
  • Antioksidan (ORAC tinggi).
  • Polyphenol, vitamin dan mineral.
  • Vitamin C,Polisakanida.Omega 3,6 dan 9.
  • Fiber(serat), Vitamin B kompleks,Kalsium,Zat Besi,Magnesium,dll.
BAGAIMANA JUS MONAVIE BERFUNGSI ?
  • Membuang/membersih toksid/racun atau kesan-kesan ubat moden yang terdapat didalam tubuh manusia.
  • Menambahkan zat-zat yang kurang dalam tubuh kita.
  • Membaiki dan membina semula sel-sel/tisu-tisu dan segala sistem saraf yang rosak dalam tubuh agar kembali kepada asal.Seperti masalah sendi-sendi,organ dan lain-lain.
  • Memperkuatkan sistem ketahanan tubuh kita,agar terus sihat.
    Memberi antioksidan yang tinggi dan berkesan untuk melawan radikal bebas yang terdapat didalam badan kita.
  • Membekalkan tenaga yang optimum untuk badan kita.
KENAPA ANDA HARUS MEMILIH JUS MONAVIE ?
  • Jus dari 19 jenis buah-buahan yang berkhasiat,terbaik dan semulajadi.
    Buah Acai Berry, dari hutan Amazon amat kaya dengan anti-oksidan.Kunci sebenar untuk rawatan penyakit.
  • 19 Buah-buahan ini adalah sumber yang kaya dengan vitamin,mineral, fitonutrien,asid amino dan lain-lain.Amat diperlukan didalam kehidupan kita seharian.
  • Tiada kesan sampingan.(No Medical Claims).
  • Bentuk biosedia yang lebih baik berbanding kapsul dan tablet.
  • Minuman berkhasiat yang lazat dan hebat.
  • Selamat untuk semua peringkat umur. (Dewasa,remaja dan kanak-kanak).
  • Produk yang berkualiti dan lulus beratus-ratus ujian mutu.
  • Pelaksanaan CGMP dan ISO 9001:2000.
  • Lulus semua piawaian makanan dan kesihatan antarabangsa.
  • Produk yang dijamin HALAL oleh IFANCA.
  • Tiada pewarna dan tiada gula.

TESTIMONI PENGGUNA JUS MONAVIE™
Photobucket Photobucket Photobucket
 
1. Puan Esmawaty Mohd Yatim, 30 Tahun, Kuala Lumpur : 
Mengalami kecederaan di hujung tulang belakang setelah tergelincir di bilik mandi. Selama tiga minggu menanggung kesakitan dan tidur tidak lena. Beliau terpaksa makan Pain-Killer selama empat minggu kerana kesakitan berlanjutan di bahagian pinggang dan tulan rusuk belakang. Kesan kesakitan hilang setelah meminum dua botol (30ml) Jus Monavie selama empat hari.
2. Ahmad Shamsudin Dahari, 45 Tahun, Selangor Darul Ehsan :
Sakit darah tinggi dari 190 – 120 turun 140 -80, tahap kolestrol turun dari tahap 8 ke tahap normal, tahap gula jatuh 6.4 kepada 4.1 dalam masa dua hari. Mula mengamalkan Monavie selama sebulan dan saya bersyukur kesihatan saya bertambah baik.
3. Puan Arbakyah Abu Bakar, 48 Tahun, Johor Bahru
Saya seorang pesakit kanser dan telah memulakan rawatan pertama kimoterapi. Dalam bulan Mei 2008, saya dijangkiti virus melalui luka pada badan yang menyebabkan demam panas yang berpanjangan sehingga dimasukkan ke wad ICU. Saya berasa terlalu lemah selepas keluar dari hospital. Selepas meminum Monavie selama seminggu saya rasa lebih bertenaga dan sihat.
4. Encik Sulaiman Jusuh, 55 Tahun, Ampang :
Saya mempunyai masalah tenaga batin yang amat serius. Kerana sayangkan isteri saya terus cuba perubatan dengan pelbagai cara tetapi tetap belum sembuh sepenuhnya. Suatu hari saya lihat berita TV3 menceritakan kelebihan buah acai berry yang mampu mengubat masalah tenaga batin. Kebetulan seorang rakan memperkenalkan Monavie kepada saya. Setelah mencuba Monavie gel selama dua hari keputusan sungguh menakjubkan. isteri bertambah sayang kepada saya, dan hubungan kami makin intim. Terima Kasih Monavie.
5. Encik Ariff, 26 Tahun, Gombak :
Pesakit buasir serta sembelit selama dua tahun, selalu makan ubat tradisional dan terpaksa makan satu kotak ubat doktor dari klinik jika masalah buasir terjadi. Selepas menjadi pengguna tetap Monavie selama empat bulan, masalah buasir atau sembelit tak pernah berlaku lagi malah dapat buang air besar setiap hari.


InsyaAllah, kita hanya ikhtiar dan mencuba. Ianya halal dan terjamin. Cubalah hari ini. Sebarang maklumat lanjut boleh hubungi saya di talian : 013-2425282 / 017-5493685.

No comments:

Post a Comment