728 x 90

Monday, May 9, 2016

Jom dapatkan free customized mug by Printciuos.com



Assalamualaikum 

bulan-bulan yang akan datang ini akan penuh dengan sambutan untuk orang-orang yang kita sayangkan. Mothers day, Fathers day, Teachers day and lain-lain occasions kan. kadang-kadang kita sampai blur kan nak bagi hadiah apa yer. Kalau boleh nak bagi hadiah yang boleh dibuat kenangan dan akan diingati sampai bila-bila. Tapi hadiah yang macam mana. Kalau boleh hadiah yang boleh kita design sendiri, maybe letak gambar kita sendiri. Emmm, jangan risau, Printcious ada penyelesaiannya. Macam-macam hadiah ada macam mug, tshirt, kusyen, phone cases, puzzles, rompers dan banyak lagi. Boleh layari laman web Printcious untuk maklumat lanjut.


Tapi,
ada berita baik untuk kawan-kawan semua, 
jom dapatkan custom mug dengan percuma.
yes, ianya FREE dari Printcious.com 



Printcious ini kedai online yang jual gift yang customer boleh customized ikut citarasa masing-masing. Mereka mempunyai kepakaran dalam memdesign produk mereka. Dan bagi menghargai pelanggan mereka, Printcious organize giveaway FREE CUSTOMISED MUGS untuk meraikan any special occasions dari 1st April hingga 31st Julai ini. Contoh untuk occasions seperti Hari Ibu, Hari Bapa, Hari Guru and so on.


So apelagi cepat-cepatlah join giveaway yang super duper senang je nih. Cara-caranya seperti dibawah yer:-


How to join:-
Steps
  1. LIKE & SHARE our Facebook post regarding our Free Mug Campaign and set your post visibility to PUBLIC.
     
  2. Create a member account (open in new window) & login.
     
  3. In all mug product pages, click the FREE MUG image, the price will become zero. (yeah, it's FREE ^_^)


     
  4. Click the Customise button to customise your mug with a text or image of your desire. After customising click Done and Add to Cart.
     
  5. Follow this step by step until order is done. Then we will print and deliver out in 3 - 5 working days.


So guys, senang je kan nak dapat benda free. tunggu ape lagi cepatlah grab untuk hadiahkan pada orang yang tersayang. Boleh try order sekali untuk lihat hasil dan kualiti dan nanti mana tahu boleh order banyak-banyak kan contoh untuk aktiviti kelab, family day dan sebagainya. yang menariknya, Printciuos selalu bagi diskaun untuk setiap produknya. Haa best kan. mana nak dapat harga macam tuh kan. Jadi cepatlah rebut peluang nih untuk bagi hadiah pada sesiapa saja yang korang nak.


okbai, xoxo.


No comments:

Post a Comment