Tuesday, November 26, 2013

Delete


Assalamualaikum,

dah lama giler tak update belog. bile bukak je nampak muke encik am. nampak sangat entry bulan sepoloh yang tak update-update sampai sekarang. ngeh. ni dah nak habis november baru nak bagi perutusan.

entah, bila dah macam nih kadang-kadang rasa macam dah tak nak berbelog pulak. bukan apa, selalu azam nak update hari-hari. mule-mule jer zemangat, at last, sebulan mau 2 kali kot. dasar pemalas. haha. bukanlah, acually, lately nih busy jugak-jugaklah. mane dengan kerja, mane lagi dengan encik am. encik am dah mc 2 minggu dok kat rumah sebab eksiden. kesian die.

nih yang rasa macam nak delete belog je pon hado. hohoho. perlu kah?

xoxo



No comments:

Post a Comment