728 x 90

Monday, October 31, 2011

Pelupa lah aku nih...

Salam,

today nak write cite pasal lupe. lately ni baru aku sedar yg aku nih pelupa. hadoi. problem2. sebab aku terlupa la aku tulis entry pasal lupe. hantuk pale kt dinding jap. mende aku nak tulis pon lupe. nasib lah bukan pelupa tahap alzheimer tuh. kalu x tak tahula ape nak jadi dgn aku yg masih mude remaja gitu. ah, dats not the point.

orang selalu bilang kalu pelupa ni banyak makan semut. betol ke?? even my cik abang pon selalu cakap aku banyak makan semut. mana ada. huhu. aku makan nasik dengan ayam dengan ikan dengan sayur jek. mana ade menu semut masak merah ke, semut goreng ke, semut masak kicap kan. hak logikla kalu ade menu2 camtuh dat y betolla aku nih pelupa. aiseh. so, please cik abang, i xmakan semutla. semut yg makan i, opps makanan i.

actually, dalam pikiran ini banyak bende nak tulis, asal nak tulis je lupe. asal lupe je nak tulis. last2 xtulis2. hampeh kan. bende yang paling teruk aku lupe yang sampai sekarang aku xigt ialah tarikh anniversary aku dgn cik abang. maap.maap.maap cik abang. bukan lupe tapi xigt. dush3. samela tuh. penat dah perah otak ni. tapi mmg xigt. hu. ah, cik abang pon same. lagi xsuke nak igt bende2 cmtuh. so for the conclusion kami declare sndri tarikh yang agak2 mase bulan tuh. ngee..

kadang2 penat tau paksa diri ni supaya igt bende2 yang remeh skalipon dalam hidup ini. tapi masuk tinge kiri kuar tinge kanan. hu. macam mana nak buat. i dh try. tapi xbmkna semua bende penting aku xigt. ingat, cuma xsemua. mungkin ingatan aku xckup kuat kot..haha..positive..

so, cik abang please bantu saya supaya xmakan semut lagi. nak makan bende2 yang kuatkan ingatan cam kismis ke ape lagik yg bleh kuatkan ingatan ye. hu.

No comments:

Post a Comment