728 x 90

Sunday, March 31, 2013

Juara Fear Factor Selebriti Malaysia : Hairul & Dazrin


Salam,

semalam episod final fear factor selebriti malaysia. setelah lebih 12 minggu selebriti-selebriti nih
membuktikan yang ketakutan bukanlah halangan, eceh ayat aaron aziz lew tew, dan semalamlah
penghabisan aksi mereka. memang tak dapat disangkal lagi yang semua peserta hebat-hebat belaka.mana taknya, dengan pelbagai aksi halangan mereka, di tempat tinggi, dalam air, dalam bilik mayat, dengan macam-macam binatang, haiyoo paling aida takut lipaslah, geli siot, tapi diorang nih berjaya mengharunginya. syabas dan tahniah buat semua. anda memang hebat.

couple yang paling aida favor sekali dah tentulah hairul dan dazrin, pastu dafi dan zoey dan juga jehan dan mejar faiz. tapi sayang, jehan dan mejar faiz tak tahan lama. takpe tade rejeki kan. aida memang tak miss lah setiap episod. peminat setia tuh. encik am pon terpaksa la layan jugak. tu pon kadang dok berebut remote jugak sebab waktu channel sama dengan bola daa.

team jambu, dafi & zoey memang hebat
mereka berjaya membuktikan kepada orang ramai yang pandang sinis kepada mereka yang walaupon mereka muka jambu tapi mereka tetap berani. ketakutan bukan halangan. tahniah merka berjaya membuktikannya. eh, diorang bawk balik 30ribu kot. salute to both of you cute. 

okey, dan semalam juara fear factor selebriti malaysia jatuh kepada.............................................................
captain hairul dan dazrin
yeah, my favor team, syabas mera beta
untuk game yang kedua, mereka telah mengatasi team-team lain dengan dazrin menekan butang 
yang membuatkan kereta melantun lebih jauh dan hampir kepada target yang berjaya mengalahkan team-team lain. memang hebatlah. memang aida dah jangka yang diorang akan menang. sebab aida minat giler kat captain hairul yang chomel itu. hehe. teringat sedutan episod minggu ke 12 yang mereka cakap yang hadiah 200ribu tuh bagi diorang bawak baliklah. yelah, diorang langsung tade menang mana-mana episod pon. itulah yang dinamakan rezeki. 


tahniah kepada juara fear factor selebriti malaysia,
200 ribu tuh

my favorite team, captain hairul & dazrin

katanya, dengan duit 200 ribu tuh, captain hairul nak bawa mak dan ayanya pergi umrah, waaa, anak yang soleh macamnilah, kalau buat laki bagus nih. haha. manakala dazrin pula nak menderma sedikit sumbangan buat rumah anak yatim. baguskan mereka berdua nih. memang layak sangat jadi pemenang. Tahniah!


xoxo



2 comments: