728 x 90

Friday, December 30, 2011

Peraduan Kebaya Kahwin by Red Ribbon Boutique and Blog


Salam all bloggers and B2Bs,
tengok banner saje dah tahu ape kan..terang2 tulis
"Peraduan Kebaya Kahwin by Red Ribbon Boutique & Blog". Thanks Ms Red Ribbon sebab organize dis GA. I really2 love it so muucchh.
So apelagi pada bakal2 bride dan groom diluar sana yang bakal menjadi raja sehari 2012
antara mac-sept dan juge pada para b2b yang teringinkan custom dari Red Ribbon Boutique & Blog nih untuk photoshoot anda, JOM pakat ramai2 kite meriahkan lagi peraduan ini. Mari kite update wall kite dengan entry peraduan ini. Ayuhh..

Hadiah dia sangat menarik. Nak tahu tengok dekat bawah ni. Rugi kalu xjoin. tak menang xape janji cube. am i rite?
Actually aida perasan contest ni dari blog seorang kawan. Tengok tajuk peraduan pon dah membuat aida teruja apatah lagi tengok set-set kebaya Red Ribbon. very awesome, nice dan pendek kate Canteek sangat. For kebaya lovers mesti menjerit giler2 la tengok.
Nak dijadikan cerita pula, aida dan cik tunang bakal punya majlis around Mei 2012. Absolutely kitorang memang layakla join this contest. Sambil gelak jahat. Haha.

1. Okela, bagi semua bakal pengantin mesti ada impian nak majlis yang macam mana kan. For me, aida teringin juga majlis yang simple dan santai yang berkonsepkan di kayangan xpon ditepi tasik yang mana orang yang datang tengok pon tenang dan bahagia.  Tak perlu terlalu mewah cukupla sekadar bersedarhana. InsyaAllah.

2. Untuk photoshoot, kitorang dah pon lepas pre wedding photoshoot aritu dekat Taman Tasik Titiwangsa. first experience berdepan dengan photographer but it really mean it to me. Seronok and of course lepas ni dah biasa dan ready untuk solemnization, reception, bertandang dan post wedding.

 3. Untuk belah aida, aida prefer pink/ purple, kalu takde kaler ni hilangla seri aida. hehe. Belah cik tunang pula silver/kelabu menjadi pilihan hati.

4. Tarikh 26 Mei 2011 (Ulu Kinta, Perak) bride side dan 27 Mei 2011 (Lenggong, Perak) groom side.

5.  Bride and groom to be



6. Pengantin perempuan: Tinggi = 156 cm Berat = 55 kg
Pengantin lelaki : Tinggi = 172 cm Berat = 80 kg

7. Aida really addicted to this Kebaya D. Sangat cantik design die dan warna merah tu sangat menawan dengan beads yang berat cantik terletak. 


Ha, macam mana korang tak teringin ke?
kalu macam tu jom kawan2 join.
 kawan laki boleh ? Yajid

untuk maklumat mengenai peraduan sila klik SINI

Thanks a lot to Mr and Ms Red Ribbon coz buat peraduan seumpama ini. 

2 comments: